Umowy serwisowe, Outsourcing IT

Oferujemy Państwu kompleksową obsługę firm w zakresie opieki informatycznej i elektronicznej systemów komputerowych. Bierzemy pełną odpowiedzialność za informatykę w Państwa firmie. Nasz serwis obniża Państwa koszty zatrudnienia wykwalifikowanego personelu i pozwala na bardziej elastyczne zarządzanie informatyką w firmie.

Korzyści płynące z zawarcia umowy serwisowej:

FINANSOWE
Opłata, jaką pobieramy jest znacznie niższa niż pensja etatowego informatyka i elektronika. Ponadto Państwa przedsiębiorstwo nie jest obciążone pozostałymi świadczeniami, jak składki ZUS oraz inne świadczenia socjalne, rozliczenia nadgodzin, szkolenia itd. Jeśli Umowa przewiduje użycie sprzętu zastępczego na czas naprawy, to my ponosimy koszt zakupu i utrzymania tego sprzętu w przypadku awarii.

DOSTĘPNOŚĆ
Zlecenie opieki serwisowej naszej firmie pozwala na uniknięcie skutków nieobecności etatowego pracownika w pracy np. z powodu choroby lub urlopu. Zatrudniamy na etat kilkunastu specjalistów, jesteśmy zawsze do dyspozycji.

KWALIFIKACJE
Posiadamy wysoko wykwalifikowany personel z bogatym doświadczeniem. Stale podwyższamy nasze kwalifikacje uczestnicząc w specjalistycznych szkoleniach.

BEZAWARYJNOŚĆ
Dzięki systematycznym przeglądom serwisowym możemy zapobiegać awariom w Państwa firmie śledząc parametry sprzętu oraz analizując je.

WYDAJNOŚĆ
Dzięki dużemu doświadczeniu utrzymamy Państwa sprzęt w osiągając jego maksymalną wydajność.

BEZPIECZEŃSTWO
Sieć komputerowa jest narażona na szereg niebezpieczeństw, tak zewnętrznych, jak i wewnętrznych. Staramy się im zapobiegać poprzez nadzór nad archiwizacją i porządkowaniem danych, zarządzaniem prawami dostępu do danych oraz śledzenie ewentualnych prób włamania do sieci z zewnątrz.

Poniżej przedstawiamy Państwu nasze podstawowe założenia przy zawartej Umowie Serwisowej.

1. Wszelkie usługi wykonujemy w czasie dogodnym dla klienta, (wg. uzgodnień zawartych w umowie).
2. Usuwamy wszystkie awarie systemów komputerowych.
3. Awaryjne naprawy systemu komputerowego obejmują dwa przypadki:
a) awaria sprzętowa w przypadku usterki sprzętu komputerowego uniemożliwiające jakąkolwiek pracę, zapewniamy ciągłość pracy tzn. instalujemy sprzęt zastępczy do czasu jego naprawy.
b) awaria programowa – czas reakcji informatyka uzależniony od rodzaju zawartej umowy.
4. Terminy przystąpienia do usuwania awarii programowych i sprzętowych do uzgodnienia.
5. Sprzęt i programowanie są kontrolowane i konserwowane z częstotliwością, jakiej wymaga system i użytkownicy.
6. Całodobowo udzielamy telefonicznie wszelkich porad osobom obsługującym sprzęt komputerowy.
7. W zakresie doradztwa, instalacji oprogramowania i sprzętu jesteśmy do Państwa dyspozycji.
8. Wszelkie sprawy związane z transportem sprzętu organizuje nasza firma.

  • techniczne01
  • techniczne02
  • techniczne03
  • techniczne04